Pogoji poslovanja
Podatki o podjetju:
Joe&Luca proizvodnja, trgovina in storitve, d.o.o.
Tovarniška cesta 2, 8330 Metlika
IBAN: SI56 0294 5026 5244 592
Davčna številka: SI88070778
Zavezanec za DDV: Da
Matična številka: 1673696000
Kontakt: info@joeandlucashop.si
S temi Splošnimi pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje Joeandlucashop.si, pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med ponudnikom in uporabnikom kot kupcem izdelkov iz ponudbe spletne trgovine.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:
- podatki o identiteti ponudnika (predvsem firma in sedež družbe ter številka registra, kjer je družba vpisana);
- kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s ponudnikom (naslov elektronske pošte, telefon ipd.);
- informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine, vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami;
- informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine;
- način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem kraj in rok dostave;
- informacije o načinu plačila;
- podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine;
- informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;
- informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane uporabnika;
- informacije o postopku s pritožbo uporabnika ter podatki o kontaktni osebi ponudnika za stike z uporabniki.
Uporabnik se s klikom “strinjam se s pogoji poslovanja”, strinja z uporabo njegovega elektronskega naslova za pošiljanje mailov o novostih na spletni strani. Uporabnik se lahko odjavi od novic, tako da pošlje povratno sporočilo v katerem piše, da se odjavlja od prejemanja novosti.
Podatki, ki jih posreduje kupec, so strogo zaupni in se obravnavajo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur.l. RS št. 59/1999, 57/2001, 59/2001-popr.) in Zakonu o varstvu potrošnikov – ZVPot-UPB1 (uradno prečiščeno besedilo – Uradni list RS, št. 14/03). Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik tako, da poskrbi za varnost in zaščito svojega uporabniškega imena in gesla.
Načini plačila
Način plačila si lahko izberete v procesu nakupa:
- Plačilo po povzetju.
- Po predračunu.
- Plačilo s kreditnimi karticami.
Ob naročilu izdelkov v vrednosti nad 70,00 EUR je poštnina brezplačna.
V primeru pogostega ne prevzemanja poslanih paketov si pridržujemo pravico, da stranka paket plača pred pošiljanjem (po predračunu).
Cene
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Vse cene so izražene v EUR. Vse cene vsebujejo DDV. Stroški dostave niso vključeni v ceno. Podjetje lahko spremeni ceno brez predhodnega obvestila.
Registracija
Obiskovalec z registracijo v spletno trgovino pridobi svoj uporabniški račun, ki je sestavljen iz uporabniškega imena in gesla. Po registraciji kupca na spletnem mestu lahko kupec dostopa do njegovega uporabniškega računa. Kupec lahko prek svojega uporabniškega računa naroči blago. Kupec lahko blago naroči brez registracije neposredno iz spletnega računa trgovine. Kupcu se tako olajša sam nakup, ponudnik pa zagotavlja, da bodo podatki v popolnosti zaščiteni in uporabljeni v skladu s pogoji, s katerimi se (potencialni) kupec strinja.
Prodajalec lahko prekliče uporabniški račun, zlasti v primerih, ko kupec krši svoje obveznosti iz kupoprodajne pogodbe (vključno s pogoji in določili).
Postopek nakupa in naročilo
Na spletni strani www.joeandlucashop.si izberete izdelek in ga s klikom na gumb “dodaj v košarico” dodate v svojo košarico. Košarica se nahaja v zgornjem desnem kotu, ima obliko nakupovalne vrečke. V košarici imate prikazane vse izdelke, ki ste jih dodali tekom naročanja. Količino izdelkov v košarici lahko popravite ali pa izdelke v celoti odstranite iz košarice. Lahko nadaljujete z nakupovanjem ali le tega dokončate, torej opravite nakup. Potrebno je izpolniti podatke plačnika, ki jih bomo potrebovali za potrditev naročila in izdelavo računa. Na koncu izberete način plačila tako, da kliknete nanj. Pred zaključkom nakupa je potrebno potrditi, da se strinjate s pogoji poslovanja. Nakup zaključite tako, da kliknete na gumb “Kupite sedaj”. Če je bilo naročilo uspešno sprejeto se vam na spletni strani izpiše tekst “vaše naročilo je bilo sprejeto”. Na vaš elektronski naslov vam bomo poslali potrdilo o naročilu, ter podrobnosti vašega naročila in plačila.
Dostava
Pakete dostavlja dostavna služba GLS, s katero imamo tudi pogodbo. Dostavni čas za izdelke na zalogi je 1-3 delovne dni od dneva oddaje naročila. Znesek odkupnine se plača dostavni službi. Možen je tudi osebni prevzem, ki poteka na naslovu Joe&Luca d.o.o., Tovarniška cesta 2, 8330 Metlika. Znesek plačila se plača ob prevzemu. V znesek ni vključena poštnina.
Stvarna napaka
Napaka je stvarna kadar:
♦ Izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet.
♦ Izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana.
♦ Izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane.
♦ Je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem izdelku.
Stvarno napako lahko uveljavi kupec, ki nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Stvarne napake prijavite na elektronski naslov info@joeandlucashop.si. Obvestilo o napaki lahko kupec prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu mora prodajalec izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti odkar je bila stvar izročena.
V vsakem primeru ima kupec tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Vračilo artiklov
Če s kupljenim blagom niste zadovoljeni, ga lahko vrnete in mi vam vrnemo denar. Če boste vrnili celotno naročilo, vam bomo povrnili tudi poštnino, če je bila ta krita v prvotnem naročilu. Rok za vračilo blaga smo podaljšali na 30 dni. Tako imate dovolj časa, da oblačila in dodatke preizkusite in v miru premislite o nakupu. Vrnjene artikle obdelamo v najkrajšnjem možnem času, najkasneje vsaj 14 dni od njegovega
prevzema.
Postopek vračanja blaga:
1. Blago, ki ga želite vrniti, ne sme kazati znakov obrabe in mora biti zapakirano v prvotni embalaži z vsemi etiketami proizvajalca.
2. Izpolnite obrazec za oddajo reklamacije, ki vam je bil poslan skupaj z računom in blagom, in ga dodajte v paket skupaj z blagom.
3. Priložite kopijo računa.
4. Paket pošljite priporočeno po pošti, na naslov:
JOE&LUCA D.O.O.
Tovarniška cesta 2
8330 Metlika
Slovenia
6. Pošiljko pošljite v 30 dneh od datuma prevzema blaga.
7. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
8. Strošek, ki ga nosi kupec ob vračilu ali menjavi je samo poštnina. Če bo reklamacija priznana, vam bomo plačano poštnino povrnili.
Omejitev odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
Izključitev odgovornosti
Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. Nismo odgovorni za povrnitev morebitne škode ali stroškov, ki jih ima kupec zaradi prenehanja, nedelovanja ali ovir pri delovanju spletne strani. Ne zagotavljamo točnosti, popolnost in pravilnost vsebine, objavljene na spletni strani, niti ne prevzemamo odgovornosti za škodo, ki bi jo utegnil utrpeti zaradi zanašanja na objavljeno vsebino. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela in nas v razmerju z vami iz tega naslova ne bremeni kakršno koli poplačilo morebitne škode. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Ne odgovarjamo za škodo, ki utegne nastati na vaši strojni opremi, programski ali drugi opremi zaradi uporabe spletne strani. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme pred dostopom do spletne strani in z uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo). Ne odgovarjamo za škodo, ki bi kupcu utegnila nastati zaradi nepooblaščenega razkritja ali uporabe podatkov za registracijo.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@joeandlucashop.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.Jo